Kontakta oss gärna om du vill skapa tillväxt tillsammans med oss.
Vi söker löpande nya uppdragsgivare, samarbetspartners och medarbetare.

Naturkompaniet och Tillväxtbolaget i samarbete

19 november 2014

Naturkompaniet ger sedan 2011 ut magasin 365. Magasinet produceras av Scandinavian Norr Publishing och erbjuder en mix av nyheter från friluftsvärlden, inspirerande reportage och matiga prylguider. 365 ges ut med fem nummer per år och har en räckvidd på 111.000 läsare per nummer.Nu inleder Naturkompaniet och Tillväxtbolaget ett samarbete som ger Tillväxtbolaget ansvaret för att utveckla annonsaffären.

- Samarbetet med Tillväxtbolaget är oerhört spännande och känns som ett naturligt steg i utvecklingen av Magasin 365. Vi har sedan starten 2011, tillsammans med Norr intensivt jobbat med dess innehåll och utformning. Idag har vi ett magasin som vi får mycket uppskattning för av våra kunder, och som vi tycker på ett relevant och inspirerande sätt speglar oss, från filosofi till sortiment, säger Carl Reinestam, marknadschef på Naturkompaniet.

- Vi är väldigt glada och stolta att få inleda detta samarbete med Naturkompaniet och Scandinavian Norr Publishing. Naturkompaniet har både ett starkt varumärke samt en köpstark och attraktiv kundkrets. Vi ser en stor potential i 365 som marknadsföringskanal, säger Johan Wictorin, grundare av Tillväxtbolaget.

Niklas von Sterneck