Vad våra uppdragsgivare säger

Här följer exempel på vad några av våra kunder och uppdragsgivare säger om oss. Har du frågor eller tankar kring det vi gör - kontakta oss gärna. Se också några av de uppdrag vi har och vad de innefattar.

För mig har Niklas, Johan och deras kolleger på Tillväxtbolaget varit mer än ”bara” skickliga annonssäljare och konstruktiva bollplank. De har bidragit stort till vår utveckling genom att tänka i nya banor och genom att metodiskt arbeta upp långsiktiga relationer och samarbeten. Jag ger därför Tillväxtbolaget mina varmaste rekommendationer.

Mattias Wising Bonde, chefredaktör, Friskispressen

När vår egen friluftstidning, 365, etablerade sig som en av de mest lästa outdoormagasinen i Sverige sökte vi en partner som kunde hjälpa oss att utveckla tidningen ytterligare. Vi fann i Tillväxtbolaget ett mycket kompetent bollplank för idéer, erbjudande och tjänster. Vi känner att vi tillsammans med Tillväxtbolaget är i början på en mycket spännande resa.

Carl Reinestam, Marknadschef Naturkompaniet

Brick Digital startades hösten 2011 med målsättningen att på ett enkelt sätt erbjuda riksannonserande medieköpare ett rikstäckande nätverk av digitala storbildsskärmar. Konceptet togs emot väl hos medieägare och nätverket växte sig snabbt till det överlägset största i landet. Tyvärr var framgångarna inte lika stora när det kom till medieförsäljningen, varpå vi kontaktade Tillväxtbolaget med Niklas von Sterneck och Johan Wictorin i spetsen. Det tog inte lång tid innan vi insåg att Tillväxtbolaget kunde erbjuda mer än kompetent uppdragsbaserad försäljning. Niklas och Johans framgångsrika bakgrund inom försäljning, ledarskap och affärsutveckling gjorde Tillväxtbolaget till en perfekt partner för accelererad tillväxt genom partnerskap - vilket till denna dag är det i särklass bästa beslutet vi tagit! Sedan starten på partnerskapet har vi haft en årlig tillväxt på mer än 300 %, och framtiden ser lika ljus ut. Jag kan helhjärtat ge Tillväxtbolaget mina bästa rekommendationer för såväl försäljningsuppdrag som eventuella satsningar genom partnerskap.

Alexander Jansson, Medgrundare Brick Digital Outdoor Media

Jag har under senaste elva åren i olika sammanhang haft förmånen att jobba med Johan Wictorin och Niklas von Sterneck, och kunnat följa deras resultat både som säljare, ledare och nu senast som konsulter. Under mina tjugosju år inom säljledande befattningar och som VD i både Sälj- och konsultbolag i Mediebranschen, har jag ytterst sällan träffat/arbetat med så kompetenta, och professionellt samt kvalitetsmässigt konsekventa personer som Johan och Niklas, och jag kan därför med stor tillit ge Tillväxtbolaget mina absolut bästa rekommendationer.

Peter Hagström, SvP Group Sales Development Eniro

Vid årsskiftet 2010/2011 gjorde Sveriges Annonsörer om sin medlemstidning Annonsören – form, innehåll, annonsmöjligheter – allt. Tillväxtbolaget var med redan från nystarten vilket har visat sig mycket lyckosamt. Jag upplever att Tillväxtbolaget är lika mycket produktutvecklare och projektledare som säljare. De visar ett genuint intresse för vår affär och har hjälpt oss att hitta nya annons-plattformar för alla dem som vill nå Sveriges Annonsörers 4 000 medlemmar. Att det alltid är lika trevligt och inspirerande att träffa Johan och Niklas är naturligtvis något som också gör att samarbetet fungerar så bra som det gör.

Elisabeth Thörnsten, Kommunikationschef Sveriges Annonsörer