Du visste väl att vi också finns på Facebook? Följ oss på Facebook genom att gilla vår sida som du hittar här.

Kupé i ny kostym

7 februari 2017

Contentbyrån Klintberg Niléhn tar över SJ:s ombordtidning Kupé – resultatet syns i stolsfickan redan i april. Nu får ett av landets mest klassiska magasin, SJ:s ombordtidning Kupé, en rejäl uppdatering! SJ har valt contentbyrån Klintberg Niléhn att leda förändringsarbetet som kommer...

Springtime Group inleder samarbete med Tillväxtbolaget

5 januari 2017

Springtime Group AB och Tillväxtbolaget inleder ett samarbete där Tillväxtbolaget tar över all annons- och sponsorförsäljning för Springtime Groups medier, resor och events. – I vårt arbete med att effektivisera, förbättra samt skapa en tryggare försäljningsorganisation har vi kommit fram till...

Tillväxtbolaget får ansvaret för Sveriges Natur

10 december 2014

Naturskyddsföreningens medlemstidning Sveriges Natur ges ut med fem nummer per år i en upplaga på 113 900 exemplar. Magasinet handlar om miljö, natur och medveten konsumtion och var i år nominerat till Årets Tidskrift - Fackpress. Nu inleder Naturskyddsföreningen och Tillväxtbolaget...

Naturkompaniet och Tillväxtbolaget i samarbete

19 november 2014

Naturkompaniet ger sedan 2011 ut magasin 365. Magasinet produceras av Scandinavian Norr Publishing och erbjuder en mix av nyheter från friluftsvärlden, inspirerande reportage och matiga prylguider. 365 ges ut med fem nummer per år och har en räckvidd på 111.000...

Fokus ökar säljkraften

27 maj 2013

Nyhetsmagasinet Fokus kommer att börja samarbeta med Nordiska Tillväxtbolaget som från och med den 1 augusti kommer att sälja annonser för Fokus. Fokus nuvarande KAM Christian Pasztor fortsätter vara ryggraden i annonsförsäljningen tillsammans med Tillväxtsbolagets Johan Wictorin. ”Fokus varumärke och redaktionella...

Brick och Tillväxtbolaget startar nationellt säljbolag

27 september 2012

Den svenska marknaden för digitala utomhuskampanjer växer explosionsartat. Nu inleder den ledande aktören Brick Digital och säljbolaget Tillväxtbolaget ett samarbete för att ge kunderna ett samlat erbjudande. – Det innebär att det blir ännu lättare för lokala skärmägare och mediebolag att...

Tillväxtbolaget tar över annonsförsäljningen för Friskis&Svettis tidning

1 juni 2012

Friskis&Svettis toppar senaste årens mätningar kring kundnöjdhet. Föreningens tidning, Friskispressen, är Sveriges största träningstidning. – Friskispressen når över 270 000 läsare per utgåva och mer än 500 000 läsare per år. Vi har en stor potential som mediekanal till svenska...

Tillväxtbolaget representerar från och med april tidningen Civilekonomen

4 april 2011

Torbjörn Askman, chefredaktör: - Genom samarbetet med Tillväxtbolaget siktar vi på en fördjupning av relationen till våra annonsörer. Tanken är att utöver traditionella annonslösningar i framtiden kunna erbjuda mer flexibla och skräddarsydda upplägg. Det är särskilt viktigt när arbetsmarknaden nu...

Samarbete med Sveriges Annonsörer

18 februari 2011

En pigg 85-åring! Tidningen Annonsören kom ut med sitt första nummer redan 1926 och har varit annonsköparens bästa vän sedan dess. Nu får Annonsören ett rejält ansiktslyft. – Vi vill göra Annonsören till något mer än en medlemstidning. Vi vet att...

Tillväxtbolaget erhåller Kupés säljuppdrag

4 januari 2011

Tillväxtbolaget utökar med ny uppdragsgivare. Nu tar bolaget över säljuppdraget för tidningen Kupé, SJ:s livsstilsmagasin med en upplaga på 120 000 exemplar. – Ett riktigt drömuppdrag, säger Niklas von Sterneck och Johan Wictorin, grundarna av Tillväxtbolaget. Nordiska Tidningsbolaget tog våren 2009 över...

Tillväxtbolaget tar över annonsuppdraget för Allt om Tidskrifter

20 december 2010

Tillväxtbolaget tar över annonsuppdraget för Allt om Tidskrifter som utökar utgivningen till fyra utgåvor under nästa år Allt om Tidskrifter är magasinens magasin, Sveriges ledande branschtidning för tidskriftsförlagen och Sveriges Tidskrifters medlemstidning. - Självklart ska en tidskriftsbransch ha en egen tidskrift. Vi...